【初めて英語でブログを書いてみた。26 March DAY29】

I went to Kensinton market with my friend!!
But I just go around...kkkk

I talked a lot in English.
It was very good time for me.
Cuz I could practice English!!

After that,
We went to Eaton Center.
We also just looked...kkkk..

And I found the Pokemon!!
But I thought it doesn't look Pokemon..kkk
What is that???


I had seen the perfume which smelled Japanese cherry blossoms!
I tried this smell.

But its smell is not Japanese cherry blossoms..kkk

I had told this fact to the clerk.
She said me that you don't tell anyone.
It's a secret.

I had very funny experience !!!kkkk

                                                                                        • -


今日は友達とケンジントンマーケットに行きました。
ただぶらぶらしただけです!
英語をたくさん話して自分にとってとても良い時間となりました。
そのあとはイートンセンターに行きました。
そこでもまたぶらぶらしただけです笑
そしてポケモンを見つけました。
しかしこれはポケモンには見えない。
これはなんだ?

私は日本の桜の香りがする香水を見つけました。
試してみましたが、
これは日本の桜の香りはしない笑
この事実を店員に言うと、
「誰にも言ったらだめだよ。秘密。」
と言われました。

とても面白い経験。笑