【なんなんだ我が国「JAPAN」/ What is Japan??DAY30】

There is one of the purposes to come to Canada.
When I was in Japan,I said that I wanna see Japan from outside !!

It have passed 1month since I came Canada.
I could see Japan from outside!!
I often see Japanese picture and manga at Toronto town!

I'm not sure.but I wanna go to Japan!!Haha!!
I don't have homesick!!
I thought if I was foreign people,I was interested in Japanese culture and food!!

But,
I think that Canada is more interesting than Japan!!!
Hahaha...!!!

                                                                                        • -

カナダに来る目的の一つでもある。
「日本を外から見てみたい。」
と日本にいる時から言っていた。

カナダに来て1カ月。
日本を外から見ることができた。
街中で日本のものや写真やアニメをよく見る。

なんだろうなぁ。
自分が日本人だけど日本に行きたくなった笑
ホームシックにはなってないよ!

なんだろう。
海外からの目線で見てみると、
日本って魅力的な国だな〜。
って思いました(笑)

世界で日本のアニメはとても有名である!
世界で日本の車会社もとても有名である!
世界で日本の文化もとても注目されている!

なんなんだ一体「日本」という国は(笑)(笑)

日本にいる時は、
何気なく毎日を過ごしてたから
つまならないなぁー。
って思ってた時あったけど、

おもしろすぎる国じゃん!!
魅力的すぎる国じゃん!!

まったく……
カナダに来て気づかされた笑笑

けど、
日本以上に魅力的な国は
世界にたくさんある。

けど、
日本も負けてないよ!って

お話でした(笑)(笑)

ちゃんちゃん。

終。