【I always speak English!!/29March/DAY32】

最近。

アジア系の人と英語で話してると、

「この人達と日本語で話してるんじゃないか」

という錯覚に陥る笑笑

あとあとになって、

「あ、英語で会話してたのか笑」

って気づく笑

英語を聞き取って、
頭で日本語に訳してから理解してるから、
そうなるんやな笑

人間の脳って面白いなぁー笑

                                                                                        • -

Recently,
While I was talking with Asian people in English,I always fall into the illusion which they can speak Japanese!!
Cuz they look like Japanese people..!!
After I talked with them in English,I noticed that they're not Japanese!!Haha!!

I think human brain is interesting!!