【日本人恐怖症。DAY40&41】

先月は韓国人とよく遊んでたけど、

今月は
スペイン語圏の人とよく遊んでる気がするな(笑)

どうやら、
俺は日本人恐怖症かもしれない笑笑

カナダにいるからかわからないけど、
日本人と話してどうする?
って脳が勝手に思って、

日本人と会った時に、
笑顔ができない(笑)

変な性格だおれは笑笑

My friends often told me that if you knew their Japanese friends.
(↑This is today's grammar !!Haha)
I have only 3 Japanese friends!!Haha!!
I don't avoid Japanese people but I don't want to make Japanese friends!!
However,I feel like ask them why you were there !

Today,
I went to "pizza pizza" to eat some pizza with my Columbia and Mexico friends!!
They taught me some Spanish languages!!